23.3.13

Forgive me..

... jeg har shoppet...
 
Men helt ærligt så var mit stofskab næsten helt tomt,
og så må man godt, ik´?
 
Der var i hver fald ikke nogle af disse stoffer i det,
og det var jo dem jeg havde ide´er med!
 
Min veninde og jeg har handlet ved Fjølner.dk.
Og det kan altså godt anbefales.
De er ikke billigere end andre, men her fandt jeg hvad jeg søgte under et "tag".
Og så er de hurtige.
Vi bestilte mandag formiddag, og tirsdag kom postmanden susende med en lille kasse.
Faktisk mangler der et stykke stof på dette billede, for det ene som de havde sendt med
var forkert. Jeg ringede fluks til dem, og onsdag lå det rigtige stykke stof i postkassen sammen med en frankeret kuvert til at sende det forkerte stykke retur i.
Det kalder jeg altså service.
 
De som følger mig på IG ved så også at jeg allerede har haft saksen i noget af det,
men det kræver en indlæg for sig : )
 
 


Bare til info, så er dette indlæg ikke sponsoreret, jeg deler bare mine erfaringer :)

3 kommentarer :

  1. Man må da gerne købe lidt nyt ;-9

    Heldigvis bor jeg ikke så langt fra den butik, så har det med at komme til at gå der ind..... det er farligt!

    SvarSlet
  2. Spændende sager du har købt, og ja det skal jo lidt nyt til ind i mellem ;)

    SvarSlet
  3. Jeg har ofte handlet hos Fjølner...det er nemlig rigtig fin service. J fik noget stof hvor der var fejl i og fik fluks et nyt stykke i stedet. Lækre sager du har shoppet..... ;O)

    SvarSlet